Třídy
Informace o třídách a zaměstnancích
Úvod » Třídy
Veverky
Popis třídy
Třída předškoláků a starších dětí, ve třídě je zapsáno 22 dětí. Zvládnutí sebeobsluhy je považováno za normu a dále se rozvíjí samostatnost ve složitějších činnostech ( použití příboru, zapnutí zipu a vázání tkaniček atp. ). Řízený program probíhá delší dobu než ve třídě Pejsků, často i několikrát denně. Výběrem vhodných činností pedagogové pomáhají rodičům v přípravě dítěte na vstup do základní školy. Ve Veverkách děti po obědě odpočívají na lehátkách u pohádky a poté mají možnost si vybrat klidové činnosti.
Bc. Tomáš Kuča
Mgr. Eliška Pilecká
lektorka Češtiny pro cizince
Bc. Olga Valouchová, DiS.
Mgr. Adéla Kopecká
Pejsci
Popis třídy
Třída mladších dětí, ve třídě je zapsáno 22 dětí. Je zde velmi bezpečné prostředí pro adaptaci dítěte a pro klidný vstup do vzdělávacího procesu. Důraz je kladen na sebeobslužné činnosti a umění hrát si s kamarády. Prostřednictvím různých plánovaných činností probíhá vzdělávání ve všech oblastech ( hudební, pohybová, výtvarná, pracovní, předčtenářská, předmatematická atd. ). Po obědě děti v pyžamkách odpočívají u pohádky.
Jana Hunyadyová, DiS.
Mgr. Eliška Pilecká
lektorka Češtiny pro cizince
Hana Žemličková, DiS.
Ivana Slavíková
lektorka Češtiny pro cizince
Myšky
Popis třídy
Mikrotřída pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami ( 10 dětí ). Ve třídě pracují v dopoledních hodinách většinou 2 pedagogové a asistent pedagoga. Pomocí alternativních technik se snaží zabezpečit dítěti klidný průběh dne a vzdělávání dle jeho možností. Častými metodami je individuální činnost nebo práce v malé skupině a rituály, které stmelují třídu dohromady.
Mgr. Barbora Hájková
Mgr. Eliška Pilecká
lektorka Češtiny pro cizince
Mgr. Eva Floriánová
Irena Divišová
Kočičky
Popis třídy
Mikrotřída pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami ( 9 dětí ). Ve třídě pracují v dopoledních hodinách většinou 2 pedagogové a asistent pedagoga. Pomocí alternativních technik se snaží zabezpečit dítěti klidný průběh dne a vzdělávání dle jeho možností. Častými metodami je individuální činnost nebo práce v malé skupině a rituály, které stmelují třídu dohromady.
Bc. Daniela Šubrtová
Mgr. Eliška Pilecká
lektorka Češtiny pro cizince
Bc. Helena Holasová
Bc. Barbora Siqueira
Všichni pedagogičtí pracovníci mají odpovídající vzdělání nebo si jej aktivně dodělávají.
Zároveň se dále vzdělávají dle plánu vzdělávání na seminářích a školeních.